niedziela, 11 października 2015

niesprawiedliwość (bezmyślność) ludzi pełnosprawnych?

Zobaczyłam w TV program o tym, że latem były zawody w ujeżdżeniu dla niepełnosprawnych. Relacja była ciepła, interesująca, mobilizujaca. chciałam więc znaleźć więcej informacji i wicie co? NIE ZNALAZAM!!Nic, kompletne zero, nawet na facebooku nie było, chociaż tam wszystko się znajdzie.
Wyszło, że o olimpiadzie ani słowa, ALE KAŻDA głupota ma tam swoich fanów (widzę czasem, co oglądają w Internecie moi uczniowie, i wiem, co za śmieci sami wrzucają i jakie śmieci ich rajcują;-(( Czas umierać???? NIE, czas zmieniać ich na lepsze, czas realizować swoje powołanie- mimo mijajacych lat nie wpadłam w rutynę, ciągle wierzę w powołanie!
 Mimo wszechogarniającej głupoty mediów wierzę w tę lepszą stronę ludzkości- w tę dobrą, empatyczną ( uchodźcy- próba chrześcijańskiejgo miłosierdzia...), poszukującą i skromną (no ja się to nie nadaję...)i może ktoś mi powie, gdzie znajdę:
XI Mistrzostwa Polski w Paraujeżdżeniu Zawody Ogólnopolskie Osób Niepełnosprawnych w Ujeżdżeniu Bogusławice, 29-30 sierpnia 2015



2 komentarze:

  1. To też wina samych organizatorów, że nie pomyśleli o promocji na facebooku na przykład. Trzeba zadbać o komercje jednak.
    Karla Cygan

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znalazłam na facebooku informację. Może nie taką, jaka by Ciebie satysfakcjonowała - ciepła, interesująca itd.
    Nie tak ostro z tą krytyką. nie tylko internet istnieje. Są jeszcze inne media, jak sama zauważyłaś - telewizja i prasa papierowa.Istnieją - naprawdę.
    SamA

    OdpowiedzUsuń