wtorek, 11 lipca 2017

Konik jak zegarek, Mick Jagger i zdrada



Zacznę od zdrady- pojechałam sobie do Amigo, bo w Burkach horror- półkolonie.. nie pojeździsz, nie pogadasz, Kasia w amoku, jak mnie zobaczyła zaczęła gadać o zdradzie! Ale Kasia była także w Amigo… u konkurencji była! I mnie spotkała, bo ona chciała zrobić zakupy, ja chciałam pojeździć.
Nie powiem, pojeździłam… konik o imieniu na Pee… zapomniałam – klaczka Perwersja, Plejada, Pokusa, nie, coś, co wzięłam za płeć męską… Paragon lub Placebo… nieważne.
Ważne, że ona była grzeczna, chętna, ja dobrze sobie radziłam a nasz, nieco zabawny, instruktor swoja posturą przypominający Micka Jaggera, wiekiem zdecydowanie inne pokolenie… nie narzekał na mnie;-)) Ciekawe, czy połapał się, o kim mówię,  jak mu powiedziałam o tym Micku ;-)) No cóż, generalnie na jazdach spotykam inne pokolenia… pogadałam z jakąś gimnazjalistką… jako nauczyciel łapię te klimaty;-)) Niestety spotkanie z kimś w moim wieku zakrawa na cud… a ostatnio posucha w tym temacie;-((
W sumie fajnie było w Amigo- polecam… może dadzą mi jakiś procent z propagowania ich… z wiekiem robię się coraz bardziej naiwna hahahaha
PS Cień w części parcoursu był dobrodziejstwem! 

1 komentarz:

  1. Hej, fajny post i miło się czyta. Weszłam na chwilę, w poszukiwaniu fajnego blogu i bum... znalazłam. Miło się czyta i na pewno zawitam tutaj jeszcze nie raz. A tymczasem zapraszam do mnie, bo dopiero co zaczynam. Może posty nie tak fajne, ale mam nadzieje, że wejdziesz, bo zależałoby mi :D https://nikita-equ.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń